από την Ειρήνη Λιθοξοπούλου
Στην τάξη μας μια μέρα, έφτασε μια «βροχομπάλα». Ο Αύγουστος ήθελε να ασχοληθούμε με τη βροχή και έφερε την αγαπημένη του βροχομπάλα, για να τη μοιραστεί με τους φίλους του.
Είναι μια βροχομπάλα, είπαν τα παιδιά, αλλά γιατί τι λένε έτσι; Κάναμε υποθέσεις για τον τρόπο που λειτουργεί. Κάποιοι είπαν ότι τη πετάμε ψηλά και βγάζει βροχή, κάποιοι ότι τη γεμίζουμε νερό από τη τρύπα και βρέχει. Κάποιοι είπαν πως δεν δουλεύει ή πως θα δουλέψει αφού βάλουμε νερό…
Έτσι, αρχίσαμε να πειραματιζόμαστε με τη βροχομπάλα…
Κάναμε διάφορες δοκιμές, ώσπου τελικά ανακαλύψαμε τον τρόπο που λειτουργεί… Όλοι θέλησαν να δημιουργήσουν βροχή…
Ευκαιρία για αστεία γλωσσικά παιχνίδια…
Βροχή + Μπάλα = Βροχομπάλα
Θα μπορούσαμε να «φτιάξουμε» κι άλλες λέξεις με τη λέξη «βροχή»;
- Βροχοχιόνι (Αλίκη)
- Βροχοχειμώνας (Βασιλική)
- Βροχοβροχή, όπως χιονοβροχή (Γιάννης)
- Βροχοπέφτω (Μάθιου)
- Βροχοποιός, αυτός που ενώνει τα σύννεφα (Κατερίνα)
- Βροχοσύννεφο ( Σίλεια)
- Βροχοβρύση (Αγγελική)
- Βροχοπισίνα (Δημήτρης)
- Βροχομπρέλα (Ρόζα)
- Βροχορομπότ, ένα ρομπότ που βρέχει. Θέλω τέτοια εργασία (Χρήστος)
Θα μπορούσαμε να φτιάξουμε άραγε ένα βροχοπομπότ ; Για να δούμε…
Ίσως φτιάξουμε!!!